duminică, 30 ianuarie 2011

Vrei sa fi fericit?

Mi-am dorit fericirea,dar cu ce pret?

As putea spune ca am avut o copilarie grea. M-am intrebat mereu de ce Dumnezeu a permis ca tot ceea ce s-a intamplat sa aiba vreodata loc. Credeam ca nu aveam cu ce sa gresesc eu,caci eram copil. Ce fel de pacate poate avea un copil? Mai ales unul caruia ii e teama sa faca ceva,fie rau,fie bine. Dar cu totii gresim,cu totii pacatuim,chiar din primul moment al vietii noastre.
Imi amintesc si acum cat de mult imi doream ca totul sa inceteze si sa fie bine. Cautam cu disperare un moment de liniste,dar nu gaseam niciodata. Si aveam impresia ca totul e impotriva mea. Credeam ca am ramas complet singura,ca nu mai exista speranta si ca imi cunosteam deja destinul. Nu e usor pentru un copil de 10 ani sa simta ca si-a trait viata,ca ea nu mai are nimic de oferit. M-as fi bucurat daca Dumnezeu mi-ar fi luat sufletul chiar atunci. Cu cat imi doream mai mult sa fie bine,cu atat parca era mai rau.
Gandindu-ma acum la viata pe care am dus-o pana acum,realizez ca fiecare clipa grea ma facea sa ma diferentiez tot mai mult de cei din jurul meu. Sunt multi cei care au o viata asemanatoare,dar niciunul nu are sau nu a avut o viata identica cu a mea sau a ta.
Ce ma face diferita de oamenii care au trecut prin momente grele sau poate socante,este felul in care toate aceste experiente m-au modelat. Iar astazi ii multumesc lui Dumnezeu ca sunt asa cum sunt. Nu pentru ca as fi mai buna,ci pentru ca nu sunt mai rea. Nu pot spune ca as fi ajuns mai departe decat vreunul din noi,dar toata aceasta suferinta m-a ajutat sa deschid ochii larg si sa inteleg ca am un drum de urmat. Nu exista mai multe carari,ci doar una : calea lui Iisus Hristos.
Ani la rand am ignorat adevarul care se zbatea sa iasa la suprafata,fugind mereu si ascunzandu-ma de fata lui Dumnezeu. Dar in sfarsit am inteles : NU TE POTI ASCUNDE DE DUMNEZEU. Mi-a calauzit pasii inca din copilarie,a fost  mereu prezent,chiar si cand credeam ca nu ma vede si nu ma aude nimeni.

Crezi ca pe tine nu te aude Dumnezeu? Crezi ca nu te vede? Sunt sigura ca ai necazuri si ai senzatia ca mereu ti-e mai greu. Sti de ce? Pentru ca Dumnezeu te iubeste. Pentru ca Dumnezeu te pretuieste si vrea sa te aduca pe drumul cel bun. Dar trebuie sa-L asculti,nu e destul sa auzi. Nu e destul sa spui : "Doamne,da-mi intelepciune!",trebuie sa-L lasi pe Dumnezeu sa te calauzeasca,trebuie sa-i asculti poruncile si vei reusi,vei avea o viata minunata. Iar El te va iubi.
Necazul tau este incercarea pe care Dumnezeu ti-o trimite. Ti-ai dori o viata linistita si imbelsugata? Iti poti indeplini acest vin,nu e greu,dar ce vei face cand te vei trezi si vei realiza ca,de fapt,nu ai nimic? Ce vei face cand vei realiza ca linistea ta a fost numai o minciuna,ca linistea pe care ti-ai dorit-o te-a atras in pacat si ca nu mai exista cale de intoarcere? Atunci vei fi pierdut.

Omule,viata ta pamanteasca nu e nimic. Traiesti numai pentru a implini voia lui Dumnezeu,caci are un plan pentru fiecare. Nu-ti dori ca necazurile tale sa inceteze,caci linistea aceasta inselatoare te va face sa cazi in pacat. Suferinta iti aminteste ca Dumnezeul tau vegheaza asupra ta,ca ai ceva de facut in lumea aceasta si ca trebuie sa implinesti voia Tatalui Ceresc. Nu-ti dori sa-ti fie bine,caci pentru noi,pacatosii,binele inseamna pacat. Ne lasam inselati de diavol si ne abatem de la voia Domnului.
Oameni buni,vegheati si nu va lasati inselati de linistea lumeasca,caci numai Dumnezeu ne poate da liniste si pace in sufletele noastre.
<-- more -->

Un comentariu:

  1. Sper ca problemele pe care le-ai avut sa le poti da uitari si sa ai parte de cat mai multe lucruri frumoase.

    RăspundețiȘtergere


RUGACIUNEA CLIPEI


Doamne,


Amin


Versetul zilei

Poveste

"Intr-o zi, un om a murmurat: 'Doamne, vorbeste-mi' si un copac si-a frematat frunzele, dar el nu a auzit. Apoi a intrebat mai tare: 'Doamne, de ce nu-mi vorbesti?' si un tunet a zguduit cerul, dar el, din nou, nu a auzit. Omul a privit in jurul sau si a spus: 'Doamne, lasa-ma sa Te vad!' si o stea a luminat cerul, dar el nu a observat. Atunci a inceput sa strige: 'Doamne, fa o minune!' si in clipa aceea s-a nascut un copil, dar el nu a stiut.
Disperat, omul striga mai tare: 'Atinge-ma, Doamne, si arata-mi ca esti langa mine!' Acestea fiind spuse, Dumnezeu a coborat si l-a atins, dar acesta a alungat fluturele care zbura langa el si si-a continuat drumul.
Ai grija sa nu pierzi o binecuvantare doar pentru ca nu iti apare in felul in care tu te astepti sa se manifeste."

Si daca...

Si daca uneori mai cazi,
iar crucea ti se pare grea,
ridica-ti ochii catre cer ,
acolo e salvarea ta.

Si daca vorbele mai dor
cand limba nu le cantareste,
asculta glasul ce ti-a spus
ca si pe tine te iubeste.

Si daca lacrimi curg suvoi
brazdand uscatul tau obraz,
e semn ca Domnul te asculta
si te va scoate din necaz.

Si daca Domnul va veni
cat inca esti pe-acest pamant,
te va rapi in vesnicii
asa cum spune-al Sau cuvant.