miercuri, 9 martie 2011

Isus te iubeste ! :)

M-am intors sa tratez un subiect extrem de popular : DRAGOSTEA. Si asta nu pentru ca oamenii s-ar iubi atat de mult precum pretind, ba dimpotriva.

Am avut acum nu mult timp in urma o discutie pe aceasta tema cu cateva persoane. Am incercat sa le fac sa inteleaga un lucru de care eu eram ferm convinsa si care mi se parea perfect normal : discutiile pe tema relatiilor intime nu isi au rolul, cu atat mai putin la ora de religie. Am incercat sa clarific acest subiect tocmai pentru ca se intampla si eram extrem de revoltata. Dar se pare ca ceilalti erau perfect de acord, ba mai mult, considerau lucrul acesta util. Bineinteles ca am reusit doar sa tulbur apele, caci am uitat cat de impulsiva sunt eu si cat de orbi sunt ei. Cu aceasta ocazie mi-am propus sa tac de fiecare data cand ma revolta ceva anume, caci ma pierd cu firea si nu provoc multe neplaceri.



Asa cum e de asteptat, acasa, in liniste, am inceput sa ma gandesc. Eram extrem de dezamagita si nu-mi puteam explica cum oamenii nu pot vedea ceva atat de firesc... Probabil pentru ca e mai usor sa se multumeasca cu ceea ce primesc. Dar e trist. Toata lumea se mira ca nu le dureaza relatiile cu partenerii, ca sufera mereu si ca se simt inutili. E perfect normal din moment ce tot ceea ce ei fac e impotriva lui Dumnezeu.
Si, revenind la discutiile despre relatiile intime la ora de religie, ce nevoie ar avea cineva sa stie care sunt metodele de contraceptie sau care sunt BTS, din moment ce din punct de vedere religios nici nu ar trebui sa se puna problema? Eu cred ca discutand despre asemenea lucruri la ora de religie, profesorul incurajeaza elevul, chiar daca tacit. Ar fi ceva de genul : "Dragi copii, Dumnezeu interzice relatiile intime inainte de casatorile, dar daca totusi va ganditi sa nu il ascultati pe Dumnezeu, sa stiti ca sarcina nedorita se poate evita asa... si asa... ". E ca si cum ar spune "Fa!", pentru ca elevul a si inteles ca se poate si altfel si,mai mult decat atat, a inteles si ca "e bine".

Lasand profesorul de religie la o parte, dragostea pe care o ofera lumea este, de fapt, un pacat hidos. Inveti sa iubesti peste tot : la televizor, la radio, la scoala, la servici, acasa... Peste tot. Chiar si pe strada. Dar cum? Te invata cineva sa iubesti neconditionat? Nu. Toata lumea asteapta sa primeasca ceva, pentru ca isi iubeste nevasta, mama sau fiica. Te invata cineva sa ii iubesti pe toti oamenii? Nu. Te invata ca oamenii sunt rai si ca trebuie sa le faci rau strainilor. Dar daca tu ii faci rau cuiva, cum vrei ca acea persoana sa iti faca bine tie? Te invata cineva sa rasplatesti raul cu bine? Nu. Chiar si parintii ii spun copilului lor sa plateasca cu aceeasi moneda raul facut de cineva. Atunci ... ce fel de dragoste ne invata lumea? Una curata, bine intentionata sau una murdara, plina de rautate? Dar rautatea poate fi dragoste?
Ma feresc de iubirea pe care o ofera aceasta lume. Prefer sa iubesc doar eu si sa nu fiu iubita. Nu costa chiar atat de mult. DA, e mai usor sa intorci raului rau si sa fi banuitor fata de toti, dar e mai bine sa iubesti cu o inima curata. E mai usor sa te intrebi "Si-ar da cineva viata pentru mine?", dar e mai frumos sa te intrebi "Mi-as da viata pentru un om?", pentru ca Isus si-a dat viata pentru noi, si-a dat viata si pentru tine, chiar daca tu nu I-ai facut Lui nici un bine, chiar daca tu nu L-ai iubit inainte sa te iubeasca El, chiar daca ai auzit cuvantul si nu L-ai ascultat, Isus tot te-a iubit, tot te iubeste. Pentru tine a murit, pentru tine a inviat. Daca stai si te intrebi cine va face vreun sacrificiu pentru tine, vei avea mult de asteptat. Un fiu de Dumnezeu, un prieten al lui Isus Hristos nu asteapta sa fie iubit, ci iubeste el intai, nu asteapta sa primeasca, ci da, nu asteapta sa isi dovedeasca cineva dragostea fata de el, ci o dovedeste el intai, dar fata de toti oamenii. 

Ma dor nespus vremurile pe care le traim, caci in tot e numai falsitate. Suntem falsi chiar fara sa stim. Luam totul asa cum vine, chiar daca pe tava primim numai minciuna si desfrau. Suntem pierduti si multi nu mai stim de ce. Cuvantul e in noi, doar ca in unii e "ingropat" in noroi si nu il mai simtim, nu mai stim ca exista.
Multi vor sa faca binele, dar fac un bine lumesc, un bine care e tot rau. De-ar sti ca tot ce trebuie sa faca e sa strige si sa cheme un nume... Isus ne iubeste pe toti, oricat de pacatosi am fi.
<!-- more -->

5 comentarii:

  1. Frumos articol si ai dreptate in tot ce ai spus... si pe mine ma doare indiferenta si falsa dragoste a oamenilor dar traim vremurile de pe urma, la ce sa ne asteptam?...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu iti lasa inima sa se umple de amaraciune. Asa am facut eu si intr-o zi am crezut ca nici Dumnezeu nu e atat de bun. Dupa ce pastorul meu mi-a spus verde in fata ca-l intereseaza cel mai mult banii am avut o furie enorma...si am cazut de la credinta.De ce Dumnezeu tolereaza netrebnici de acest tip? Dar stii ceva? Iisus te iubeste, altii nu conteaza...Daca nu vor asta e...Nu lasa amaraciunea sa te cuprinda! Eu sunt alaturi de tine!

    RăspundețiȘtergere
  3. E greu sa ramai drept, toti incearca sa te doboare ... De-ar sti oamenii cat de mult rau fac, poate inconstient ... Dar si inconstienta e un pacat, e ignoranta, de fapt ...
    Conteaza sa sti ca nu esti singur. Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va intareasca in incercari !

    RăspundețiȘtergere
  4. Alina....fiecare ispita..este un extemporal dat in fata lui Dumnezeu.Daca te uiti in spate sau in fata la colegul..s-ar putea sa fi prinsa copiind.
    Asa ca.....nu te uita nici in stanga..nici in dreapta ,ci uita-te la Hristos.
    Stiu...e greu sa te pastrezi curata intr-o lume atat de murdara...dar crede-ma ..rasplata iti va fi pe masura!!!
    Te imbratisez.

    RăspundețiȘtergere
  5. IN PRIMU RAND AS CERE AJUTORU LA CINEVA SI NU STIU LA CINE STAU IN SPANIA DE F.MULTI ANI PE AICI SUNT MULTI CRESTIN PIERDUTI NU E BISERICA PRIN ZONA CRESTIN MAM HOTARAT SA FAC UN POST DE RADIO LAM FACUT DAR NU AM UN AJUTOR SA MA AJUTE CU UN BLOG SAU IO STIU O PAGINA UNDE POT PUNE CATEVA LUCRURI NUSTIU CUM SE FACE CER AJUTOR DACA SE POATE DOMNUL SA VA BINECUVANTEZE-AIDIU RADIOCRESTINROCIANA@YAHOO.COM

    RăspundețiȘtergere


RUGACIUNEA CLIPEI


Doamne,


Amin


Versetul zilei

Poveste

"Intr-o zi, un om a murmurat: 'Doamne, vorbeste-mi' si un copac si-a frematat frunzele, dar el nu a auzit. Apoi a intrebat mai tare: 'Doamne, de ce nu-mi vorbesti?' si un tunet a zguduit cerul, dar el, din nou, nu a auzit. Omul a privit in jurul sau si a spus: 'Doamne, lasa-ma sa Te vad!' si o stea a luminat cerul, dar el nu a observat. Atunci a inceput sa strige: 'Doamne, fa o minune!' si in clipa aceea s-a nascut un copil, dar el nu a stiut.
Disperat, omul striga mai tare: 'Atinge-ma, Doamne, si arata-mi ca esti langa mine!' Acestea fiind spuse, Dumnezeu a coborat si l-a atins, dar acesta a alungat fluturele care zbura langa el si si-a continuat drumul.
Ai grija sa nu pierzi o binecuvantare doar pentru ca nu iti apare in felul in care tu te astepti sa se manifeste."

Si daca...

Si daca uneori mai cazi,
iar crucea ti se pare grea,
ridica-ti ochii catre cer ,
acolo e salvarea ta.

Si daca vorbele mai dor
cand limba nu le cantareste,
asculta glasul ce ti-a spus
ca si pe tine te iubeste.

Si daca lacrimi curg suvoi
brazdand uscatul tau obraz,
e semn ca Domnul te asculta
si te va scoate din necaz.

Si daca Domnul va veni
cat inca esti pe-acest pamant,
te va rapi in vesnicii
asa cum spune-al Sau cuvant.