duminică, 17 aprilie 2011

" Nimeni nu este bun, decat Unul singur : Dumnezeu "

 "Te iubesc din inima, Doamne, taria mea ! Doamne, Tu esti stanca mea, cetatuia mea, izbavitorul meu ! Dumnezeule, Tu esti stanca mea, in care ma ascund, scutul meu, taria care ma scapa si intaritura mea !"   (Psalmul 18:1-2)


Ce cuvinte frumoase ... Sunt pline de adevar. Dumnezeu este totul, nu putem nega asta, oricat am incerca. Poate ca de multe ori vi s-a intamplat sa munciti mult pentru a duce la bun sfarsit o lucrare care avea o foarte mare importanta pentru voi. Poate ca totul a iesit mult mai bine decat va asteptati si ati fost foarte mandri de voi. Dar, totusi, inauntrul vostru ati simtit ca meritele nu sunt in intregime ale voastre. De fapt, meritele chiar nu sunt ale noastre. Daca Dumnezeu nu s-ar indura de noi si nu ne-ar purta de grija, nimic nu ar iesi bine, oricat de mult ne-am stradui, tot asa cum, daca Dumnezeu nu ne-ar fi aratat indurare trimitandu-si Fiul in lume, pentru a rascumpara pacatul acesteia, noi nu am fi putut face nimic pentru a ne "sterge" singuri pacatele.



„Căci Domnul, Dumnezeul tău, este un Dumnezeu plin de îndurare, care nu te va părăsi şi nu te va nimici."      (Deuteronom 4:31)

Da, Dumnezeu este plin de indurare, caci noi suntem pacatosi, dar El a facut ca noi sa putem fi mantuiti. Si chiar daca am pacatuit din nou impotriva Lui, El ne-a iertat de fiecare data, ne-a acordat mereu o alta sansa. Ce mare e dragostea lui Dumnezeu ...! Sunt oameni care nu pot sau nu vor sa ierte, chiar daca te caiesti de raul pe care l-ai facut. Si poate ca si tu, si eu ne-am aflat in situatia asta. Eu, cel putin, am fost in situatia asta. Nu, nu am putut ierta. Inima omului este rea ... Dar Dumnezeu ne ierta pe noi, pe mine m-a iertat, mi-a acordat mereu o a doua sansa, chiar daca nu am meritat niciodata.

Chiar ieri s-a implinit un an de cand Dumnezeu mi-a oferit a nu stiu cata sansa. In acea seara nu a mai existat "maine". Dumnezeu a spus "aici" si "acum".
Din acea seara nimic nu a mai fost la fel. Si imi dau seama de fiecare data cand cineva se asteapta ca eu sa fiu cea de acum un an ca nu ei s-au schimbat, ci eu.
Da, am primit o alta gandire. Si daca pana atunci ma faceam inteleasa foarte usor, ei bine, dupa aceea nu a mai fost asa. Dar m-am intrebat mereu a cui intelegere ar trebui sa o caut? Conteaza atat de mult sa fiu inteleasa de oameni? Raspunsul a fost mereu acelasi :       "Tu, Doamne, esti viata mea !"

Dar nu e chiar atat de usor sa te intorci la Dumnezeu,sa te ridici, dupa ce ai cazut. Eu cazusem in capcana diavolului si ma voia pentru el. Insa Dumnezeu e Atotputernic, e Atoatestapanitor. El m-a ridicat atunci cand credeam ca sunt prea jos pentru a ma mai putea ridica vreodata. Piedici vor exista intotdeauna,dar "Cine ne va desparti pe noi de dragostea lui Hristos? Necazul, sau stramtorarea, sau prigonirea, sau foametea, sau lipsa de imbracaminte, sau primejdia sau sabia? Dupa cum este scris: "Din pricina Ta suntem dati mortii toata ziua, suntem socotiti ca niste oi de taiat." Totusi in toate aceste lucruri noi suntem mai mult decat biruitori, prin Acela care ne-a iubit."
Astazi Ii multumesc Celui Sfant, Dumnezeului Atotputernic, pentru ca mi-a mai acordat o sansa.

Dumnezeu ne acorda sanse in fiecare zi, pentru ca noi suntem prea pacatosi si mereu gresim. Am intalnit multe persoane care considerau ca sunt pe placul lui Dumnezeu. La inceput si eu aveam tendinta de a considera ca daca am facut o fapta buna, sunt buna. Am inteles mai tarziu ca nu faptul ca ii dam o paine unuia care nu are manca sau ca il inbarbatam pe cel deznadajduit ne face buni.
Ce drept avem noi, care suntem pacatosi, sa ne consideram buni? Ce fapta ne poate face pe noi sa fim numiti "buni" ? Am facut noi, doar cu propriile noastre forte, acel lucru? Dumnezeu e totul, El e in spatele toturor lucrurilor. Fara El nimic nu ar fi posibil. Atunci, cum putem spune : "EU am facut asta." ?
Cum as putea fi eu bun, din moment ce chiar Isus Hristos s-a considerat nedemn de a fi numit "bun" ? Isus spune : "Pentru ce ma numesti bun? Nimeni nu este bun, decat Unul singur : Dumnezeu." (Marcu 10:18) Atunci, cum pot eu spune ca sunt bun, cand sunt un pacatos? Isus a fost neprihanit, n-a fost atins de pacat, pe cand eu, pacatul este alipit de mine, nu mai scap de el, cum pot eu, un pacatos, sa fiu mai presus decat Fiul lui Dumnezeu ?
Orice fapta ai face, nu poti spune "Sunt bun." Cu atat mai mult cu cat, mandria e un pacat.

Dragul meu, daca proiectul la  care ai lucrat saptamani intregi a fost extrem de apreciat, nu e meritul tau. Daca un frate sau o sora s-a intors la Dumnezeu, nu e meritul tau, chiar daca i-ai predicat luni intregi. Daca ai luat nota maxima la testul pentru care te-ai pregatit toata noaptea, nu, nici atunci nu e meritul tau. Pentru ca nimic nu ar fi posibil fara indurarea lui Dumnezeu. Si daca ai trecut prin foarte multe momente grele, ar trebui sa fi recunoscator ca traiesti, nu sa te manii pe Dumnezeu. Pentru ca daca El nu ti-ar purta de grija, tu nu ai mai exista. Oricate griji ti-ai face, oricat de mult te-ai stradui, totul e in zadar, nu esti atotputernic.
Isus a spus : "Nu te teme, ci crede numai." Vei vedea ca daca te increzi in Domnul, vei avea tot ce iti trebuie si vei trai in pace. Caci Dumnezeu nu-si lasa copiii nici sa moara de foame, nici de sete, nici de frig. Asta este una din promisiunile Sale. Si daca tu, ca om, iti respecti promisiunile pe care le faci celorlalti, cu atat mai mult Dumnezeu, care este drept si credincios, isi va respecta promisiunea.


"Eu voi lauda pe Domnul pentru dreptatea Lui si voi canta Numele Domnului, Numele Celui Prea Inalt."    (Psalmul 7:17)
<!-- more -->

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


RUGACIUNEA CLIPEI


Doamne,


Amin


Versetul zilei

Poveste

"Intr-o zi, un om a murmurat: 'Doamne, vorbeste-mi' si un copac si-a frematat frunzele, dar el nu a auzit. Apoi a intrebat mai tare: 'Doamne, de ce nu-mi vorbesti?' si un tunet a zguduit cerul, dar el, din nou, nu a auzit. Omul a privit in jurul sau si a spus: 'Doamne, lasa-ma sa Te vad!' si o stea a luminat cerul, dar el nu a observat. Atunci a inceput sa strige: 'Doamne, fa o minune!' si in clipa aceea s-a nascut un copil, dar el nu a stiut.
Disperat, omul striga mai tare: 'Atinge-ma, Doamne, si arata-mi ca esti langa mine!' Acestea fiind spuse, Dumnezeu a coborat si l-a atins, dar acesta a alungat fluturele care zbura langa el si si-a continuat drumul.
Ai grija sa nu pierzi o binecuvantare doar pentru ca nu iti apare in felul in care tu te astepti sa se manifeste."

Si daca...

Si daca uneori mai cazi,
iar crucea ti se pare grea,
ridica-ti ochii catre cer ,
acolo e salvarea ta.

Si daca vorbele mai dor
cand limba nu le cantareste,
asculta glasul ce ti-a spus
ca si pe tine te iubeste.

Si daca lacrimi curg suvoi
brazdand uscatul tau obraz,
e semn ca Domnul te asculta
si te va scoate din necaz.

Si daca Domnul va veni
cat inca esti pe-acest pamant,
te va rapi in vesnicii
asa cum spune-al Sau cuvant.