duminică, 8 mai 2011

NOI, generatia (mereu) neajutorata

Ni se intampla de multe ori sa ne "impotmolim" in problemele noastre si sa ne intrebam : "Unde e Dumnezeu ? De ce ne-a parasit ?" Am observat ca peste tot dai de oameni cu probleme. Multi au impresia ca sunt prea mari, sarcini prea grele pentru a putea fi duse. Peste tot vezi, auzi oameni plangandu-se ca nu au aia sau ailalta. NOI SUNTEM GENERATIA (mereu) NEAJUTORATA.

De multe ori, noi, crestinii, avem pretentia ca un necredincios ca faca binele, sa judece corect si sa fie intr-un anumit fel. Chiar nu putem intelege cum de acel om nu judeca asa cum ar trebui, de ce el nu intelege ce conteaza cu adevarat. Dar in primul rand ar trebui sa ne intrebam pe noi insine : "Eu inteleg ce e cu adevarat important ?" Cei care isi pun aceasta intrebare probabil isi vor raspunde : "Da, eu stiu ce conteaza cu adevarat." Dar ... chiar stii ?



Am constatat ca noi, credinciosii, stim foarte multe lucruri ... teoretic. Daca nu ar fi asa, nu ar mai exista atatia asa-zisi credinciosi care isi plang de mila. Nu putem avea pretentia de la un necredincios sa faca ceea ce un credincios ar trebui sa faca. Ne plangem mereu ca nu avem indeajuns, oricat de mult am avea. Multi dintre noi nici nu am stiut niciodata ce inseamna sa nu ai NIMIC. Ma intreb daca timpul a trecut pe langa mine intr-atat de repede, incat sa nu-mi dau seama ca lumea s-a schimbat. Sau poate ca nu vreau sa accept realitatea. Nu vreau sa accept ca a fi crestin inseamna sa te plictisesti 2 ore la biserica si sa citesti cate o poezie la Craciun si de Paste. Nu vreau sa accept ca a fi crestin inseamna ca dai o bucatica de paine unui copil al strazii ... cand tu ai acasa poate alte 2 paini.

Timpul a trecut oare atat de repede, incat Isus n-a mai fost jertfit pe cruce ? A trecut atat de repede, incat Isus nu ne mai invata sa iubim cu toata inima si cu tot cugetul nostru ? Dar ce inseamna, oare, sa iubim cu toata inima ? Sa ne plangem ca n-avem nici noi, atunci cand unul care este aflat in nevoie mai mare decat noi ne cere o faramitura de paine ? Asta inseamna sa fim crestini ? Sa ne gandim intai la noi insine ?

Ma intreb, oare la cine s-a gandit Isus cand a fost rastignit pe cruce ? La El ? Daca s-ar fi gandit la El, s-ar fi aparat, ar fi scapat din mainile lor, caci, slava Domnului, nu exista altul care sa fi putut face asta mai bine decat El. Ma intreb, oare Isus s-a plans ? S-a plans El cand a fost batjocorit ? Ce motiv ai tu, care te numesti credincios, sa te plangi ? Suferi tu, oare, mai mult decat Acela care si-a dat viata pentru tine ? Suferi tu mai mult decat El, cand nici macar nu duci in spate greutatile pe care crezi ca le duci ? Unde e increderea ta in Dumnezeu ? Unde e nadejdea izbavirii ? Unde e acea credinta care muta muntii din loc ?

Ne plangem mereu ca nu avem bani, mancare, haine, ca nu ne place tara in care ne-am nascut, ca nu ne place casa care ne-a fost data si multe altele. Dar stau si ma intreb ... ce importanta au toate astea ? Crezi ca daca ai o casa cu 5 etaje vei ajunge in Rai ? Crezi ca daca ai haine de ultima moda vei fi mantuit ? Crezi ca daca mananci caracatita sau nu stiu ce feluri de mancare, vei capata viata vesnica ?!?

Trezeste-te !!!

Viata ta, a ta, a celui care te numesti crestin, inseamna mai mult decat mancare, haine, bautura ... Daca ai multi bani, crezi ca poti capata viata vesnica ???

Ne plangem ca nu avem ... Ne facem griji ca nu avem ce manca ... Cu atat mai mult, ne gandim atunci cand vedem pe cineva neajutorat : "L-as ajuta, dar n-am nici eu, decat pentru mine." Dar tu, care te numesti crestin, crezi ca Dumnezeu te va lasa sa mori de foame ??? Cu atat mai mult, daca dai ultima ta bucata de paine altuia, pentru ca el sa traiasca ? Ar trebui intai sa te intrebi daca esti crestin, daca intr-adevar crezi asta ...


Timpul a trecut pe langa mine ... N-am putut tine pasul cu lumea aceasta ... Pentru mine dragostea inca inseamna SACRIFICIU.
<--! more -->

2 comentarii:

  1. HRISTOS A ÎNVIAT ALINA,SORA MEA ÎNTRU DOMNUL CEA SECRETOASĂ.
    DA SECRETOASĂ ?
    DACĂ NU ERAI SECRETOASĂ ÎMI TRIMITEAI LINKURI PE PERETE PE FB. ŞI TE URMĂREAM MAI DEMULT....
    DAR AM DAT DE TINE
    URMĂRESC BLOGUL TĂU NU NEAPĂRAT CA SĂ-MI URMĂREŞTI ŞI TU BLOGUL CI PUR ŞI SIMPLU ÎMI PLACE FELUL TĂU DE A SCRIE
    MĂICUŢA DOMNULUI SĂ AIBĂ GRIJĂ DE TINE ALINA MEREU

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarat a inviat! Multumesc frumos ! :)

    RăspundețiȘtergere


RUGACIUNEA CLIPEI


Doamne,


Amin


Versetul zilei

Poveste

"Intr-o zi, un om a murmurat: 'Doamne, vorbeste-mi' si un copac si-a frematat frunzele, dar el nu a auzit. Apoi a intrebat mai tare: 'Doamne, de ce nu-mi vorbesti?' si un tunet a zguduit cerul, dar el, din nou, nu a auzit. Omul a privit in jurul sau si a spus: 'Doamne, lasa-ma sa Te vad!' si o stea a luminat cerul, dar el nu a observat. Atunci a inceput sa strige: 'Doamne, fa o minune!' si in clipa aceea s-a nascut un copil, dar el nu a stiut.
Disperat, omul striga mai tare: 'Atinge-ma, Doamne, si arata-mi ca esti langa mine!' Acestea fiind spuse, Dumnezeu a coborat si l-a atins, dar acesta a alungat fluturele care zbura langa el si si-a continuat drumul.
Ai grija sa nu pierzi o binecuvantare doar pentru ca nu iti apare in felul in care tu te astepti sa se manifeste."

Si daca...

Si daca uneori mai cazi,
iar crucea ti se pare grea,
ridica-ti ochii catre cer ,
acolo e salvarea ta.

Si daca vorbele mai dor
cand limba nu le cantareste,
asculta glasul ce ti-a spus
ca si pe tine te iubeste.

Si daca lacrimi curg suvoi
brazdand uscatul tau obraz,
e semn ca Domnul te asculta
si te va scoate din necaz.

Si daca Domnul va veni
cat inca esti pe-acest pamant,
te va rapi in vesnicii
asa cum spune-al Sau cuvant.